paket:)


fick ju paket igår som jag hämta och det var mina böcker. idag fick jag sms-avi att mina hörlurar har kommit
och två paket till som innehåller min dator och skärmen. det ena väger 11 kg och det andra nästan 5 kg!!
åhh jag vill hämta ut dom!!! så när pengarna kommit blir det till att ta ut en hel del pengar och hämta ut dom:)
kommer ju behöva en bra dator nu när jag ska jobba med dator!
jag tror att office-programet 2007 var med.....min lilla dator kommer inte klara av alla program jag ska ha.
så jag behövde en dator!!!  kommer bli lite konstigt att vid en stationär dator. visst älskar jag min lilla mini dator:) men för att kunna göra en bra skolarbete så behöver jag en annan. dels är ram-minnet för litet och för att kunna arbete så mycket med datror som jag behöver så är skärmen för liten. men varför sitter jag och försöker övertyga mig själv om att köpa dator var bra... jo för det är mycket pengar som ska göras av med. ha ha....

nej jag vill hämta ut mina paket.............



http://heybird.net/uploads/posten-264x265.jpg



Kommentarer
Tilda

Fin blogg! =)

2010-08-13 @ 18:09:29
URL: http://tildajaremo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0