mejlar!!

sitter och mejlar till skolan nu om att jag ska övernatta där när jag ska dit, ska även höra hur jag ska göra för att ta mig från sala till skolan, det är 1 mil och går inga bussar...på helgerna är det samma sak går inga bussar!! men kanske kan man åka med någon från skolan in till sala! ska nog inte vara så stort problem om personen ändå ska dit...  tänkte taxi men det skulle kosta typ 200 kr(då gär jag hellre till sala och in till skolan är det)... inte så kul...  lite krångel med allt nu i början här.

men som pappa säger det löser sig. mejlade på first class har aldrig använt first class men det gick bra!!!

pappa har rätt jag över dramatiserar allt:)

http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.8893/Image/buss.gif

 

är jätte nyfiken på klassen:) och skolan! lära känna lite nya människor. jag trivs ju bäst med dom som är äldre än mig!!

 

 



Kommentarer
Camillha

Var bor du någonstan? Tar du tåget till Sala eller? Det finns säkert någon Salabo som ska ut. Själv bor jag på andra sidan av skolan, så tyvärr är inte jag någon hjälp. Men går det verkligen inga bussar? Många bussar som går mellan Västerås och Sala går via Ransta och då stannar den ju vid vägskälet vid skolan och därifrån är det ju inte långt att hämta, eller plocka upp dej!

Såg att du varit inne på min blogg!

Ser fram emot att få träffa klassen!

Vi ses om 14 dagar!

2010-08-06 @ 22:06:42
URL: http://himlenrunt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0