its not easy

hej alla!! sitter här och är nyss hem från jobbet. i morgon ska jag börja gå till jobbet och från jobbet.
sen ska jag cykla upp ditt tisdag/torsdag och gå måndag/onsdag. börjar även på gymnastiken nästa måndag.
lite hatar jag det, för känner mig så stor och klumpig. men måste ju börja någonstans med att vända mitt liv. kurvan ska neråt och sen raksträcka:) fördelen med att jag ska gå upp och hem är att jag får mer motion, jag kommer hem lite tidigare, jag får sova lite längre:) för jag känner att jag verkligen måste ändra på min livstil nu.
en aktiv livstil ska jag ha, där jag bestämmer och mår bra:)



hej hopp alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0