god natt

super kul med en skola som faktiskt är engagerade och svarar:) känns jätte bra!
dels fick jag svar av en som går på samma linje som jag och av lärare!
Det känns bra när man får svar och att folk bryr sig och är engagerade i skolan och klassen, man får ett bar intryck  och känner sig säker. Jag är van att byta skola och så, men det är liksom första gåmgen jag gör saker helt ensam.
och min förra skola så var ju kommunikation jätte dålig och man skulle klara sig själv jämt.
så jag är jätte prositiv till skolan!

men nu ska jag sova faktiskt..
tänkte ta en morgon promenad i morgon!!!

längtar tills skolan börjar nu, något nytt och spännande.
få göra saker som jag faktikst inte kan utan får lära mig nya saker!!!

kanske börjar min otur vända nu:)

god natt alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0