film????

hello alla!!! sitter och funderar på vad jag ska se för film i kväll.
varför ska jag alltid hitta något att oroa mig för...... jämt....
Nej sluta oroa mig för allt!!!

blev super sugen till att köpa hund, men som pappa säger tänke efter lite:)
synd då för jag vill ha en...

det mesta inför för skolstarten börjar bli klart nu, som sagt första gången är alltid krångligast
och nervöst.... kommer inte kunna sova natten till fredag. ska även jobba då innan med tidningarna...
så den helgen ser ut lite så här:

fedag:
- jobba
- duscha
- byta om
- packa det sista
- åka till avesta
- åka till sala
- vänta i sala
- skolan 13:00
- vara i skolan

lördag:

- skola ca 9:00 till 16:00
- vänta på tåget som går 19:00
- åka tåget och sen bussen
- komma hem och snacka med familjen
- sova

söndag:
- åka och fira farmor
- ta det lugnt!!!!

ha ha fullspäckad helg!!! plus att jag kommer jobbat hela veckan.....
just ja måste försöka fixa present till farmor med...... hmmm

ja men nu ska jag kolla film:)



Kommentarer
Tilda

Sv: Tack så mycket! =)

2010-08-13 @ 19:47:59
URL: http://tildajaremo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0