:)

klar med alla word uppgifter nu!!! nu har jag mini kursen kvar, first class och den pedagogiska!
ska skriva lite på den nu! ska inte ta data-körkortet. känns lite onödigt faktiskt, för jag kommer ju inte
jobba med datorer på det viset senare. men som pappa sa att det är bra att kunan en hel del om datorer
och sen vet man ju aldrig vad som h'änder, jag kanske behöver kunna word jä'tte bra. och sen är den pedagogiska biten viktig för mig! men något data körkort tror jag inte jag behöver!

fick lite panik när det gäller detta. liksom kommer man få betyg?? ska jag ta datakörkortet eller inte?
hmmm

nej nu ska jag at en promenad och sen färga håret!!

i kväll blir det pulp fiction




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0