csn

god morgon alla!! nu ska jag sova:)
fick veta att csn vill ha mer uppgifter om i fall jag ska få pengar. men hallå jag fyllde i jätte noga och
skrev värsta uträkingen ju. alltså jag har redan bekräftat att jag får pengar, menjag ska få extra pengar eftersom jag måste åka till skolan och bo där då och det är det som krånglar. varför ska allt krångla!!!

ja ja får väl se vad det är jag måste fylla i och sen så fixar väl sig det. viktigatse är ju i alla fall
att jag får pengar.

men dame vad jag längtar nu att få plugga!
plugga och jobba..... ha ha knäpp jag är, för att för typ 1 år sen så ville jag absolut inte plugga....

men nu ska jag sova en stund...

kram


Kommentarer
Elin - mamma till Evangeline

Okej :)

Tack så mycket <3

Ha en fin dag!

2010-08-13 @ 10:42:46
URL: http://elinalice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0