musiken i mitt liv!!!

som ni vet så har jag väldig bredd musik smak... men mest blir det nog punk/rock, hiphop eller ja något sånt... ni skulle bara se min spotify lista:)

men här kommer lite musik som jag har i min mobil just nu!!!

Nomy - You better die young



30 Seconds to Mars -

Kings and Queens Music Video





men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik... har så jäkla ont i huvudet..

dikt:

varför slutar jag bara inte att bry mig..

varför tar jag inte bara bort dig ur mitt liv

varför säger inte du bara hej då om du nu hatar mig

varför gör du så här mot mig




har en än gång lyckats få han att påverka mig igen... orkar inte

jag borde bara sluta hålla på.. han hatar mig.. eller skitsamma fan...

 

jag finns inte.. han finns inte.....

 



Kommentarer
Natacha

Nomy är ju bara bäst!:)

2010-04-04 @ 16:02:54
URL: http://zatacha.blogg.se/
Anonym

söt du var:)

2010-04-04 @ 17:33:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0