god morgon gullungar!

jaha då satt man i skolan igen. känns inte så jätte kul. men men bara att bita ihop och vara glad. jag har insett att jag varit skit jobbig mot andreas, seriöst hur stod han ut så länge som han gjorde..... jag har typ personer som pressar mig, håller koll, bråkar om skit saker, kräver hela tiden min uppmärksamhet, vill ändra på mig och jag står inte uit snart. anledningen till att jag inte skiter i allt är för att jag har ett samvete och för att jag inser att jag faktiskt inser att så var jag mot andreas och de gör att jag lärt mig något. de suger att lära sig en läxa... positivt andreas ville snacka med mig igår men min mobil var avstängd så såg inte hans sms:(

idag så ska man vara i skolan och tråka sönder. sen hunddagiset, sen hem och plugga.. kul dag not. men men snart är de dags för praktik:D

ja ja hörs sen kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0