livet är hårt och gör ont

när livet gör ocn och allt känns svårt varför
inte vbara skita i allt och åka med bilen eller på kryssning:-)







min sång till marcus:


Do you still love me? babe please tell

me if you do. your silence is killing

me it makes me cry. I know we been

throu alot I know that over fights has

kill a lot of over love. but babe i still

love you.

because were ever you go and
what ever you do i will always love

you.
you will always be in my heart and it
not gonna change, becasue i love you.

am i still your girlfriend? do you love

or are your love for me gone?
am i still the girl that you wanna be

with forever.

because were ever you go and
what ever you do i will always love

you.
you will always be in my heart and it
not gonna change, becasue i love you.






kl: 05:25

känner mig lite sårad men vet inte

hur jag ska reagera riktigt, för säger jag något till marcus då är jag rädd

att det ska bli bråk. men det är bara det att det känns som att marcus har slutat bry sig om mig och mina

känslor. jag vill inte bråka med han men jag vill inte känna så. men det är väl bara jag som är fjantig antar jag.

men en konstig sak har hänt, marcus styvmamma var i fagersta posten grattis pia(hon var pris på företagsmässan) men det är bara det att marcus är med på bilden och det ser ut som han skickar sms men jag

fick inga sms:( så jag vet inte hur jag ska reagera. men men jag ska vara

snäll nu och inte bråka....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0