livet är för kort så ta vara på varje dag du får!

kollade på en film nyss och något i filmen fick mig att verkligen tänka efter att jag bryr mig alldeles för mycket om små saker i livet när jag borde njuta av livet i stället. som min pojkvän, vi bråkar för små skaer vi borde ta det lugnt och njuta i stället. visst jag vet inte hur det blir mellan han och mig men om de tar slut då är de så, visst jag vill inte att de ska ta slut för jag älskar han men jag kan inte tvinga han att vara ihop med mig.

vi skapar minnen men det ör inte alltid vi minns dom för de har en förmåga att bara flyga förbi en, så försök att ta vara på ditt liv för en då kan du en regninga dag tänka tillbaka på allt bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0