helvetets portar 2/3-09

Så har helvetetst portar stängt och himlen har öpnnat sig äntiligen ser jag ljuste och en bättre morgondag väntar.


                                                                                        

ja kärleken har inte varit lätt på sista tiden känts som ett helvete med bråk och svek men nu ser jag en klarhet och allt känns okey. trorts ditt sårande så ska jag förlåta dig för du är mitt allt. men de  kommer att ta tid, men jag ska de för älskar dig marcus.




kl: 6:00
ja de var ett tag sen man skrev i sin blogg kanske för att man inte orkat skriva något känns bara som att allt varit piss. men nu är man tillbaks igen och nu är de dags för praktik så då går man in i gamla vanor igen!!!! idag blir det väl att dra till praktiken och sen hem och plugga som tusan. alltså de känns som man bara vill skita i allt men nu måste jag verkligen plugga har varit dålig med det. men nu kommer vår känslorna och då är jag piggare och gladare.... så nu blir det att vara ute och gå mycket och ta tag i skolan så man inte hamnar efter. de påminner mig om att jag måste snacka betyg med lärare:-( ja ja måste man så måste man.


bye bye för idag!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0