Havets vindar 3/3-09

idag har man haft praktik och min lärare var där och hälsa på de var skoj. jag ska planera en lektion för ungarna till nästa torsdag undrar vad jag ska göra. i morgon ska jag till skolan och ha psykologi de ska ju bli kul eller inte. ja om tre veckor kanske jag är uppe i sälen:-) fatta vad nice de kommer att bli. igår va älsklingen här:-)  vi skulle bara vairit i en timme men han ville stanna så han sov över. vi somnade typ vid nio:-) och sen eftersom han skulle jobba vid kl sju så fick vi gå upp kl fem så han hann med bussen det var drygt. men han kommer på fredag igen så jag längtar.....




 jag känner din kropp smeker min kropp jag känner hur din puls slår hårt.
havets vindar rufasr till ditt hår och du ler, du vill bara vara i nuet inte i de förflutna eller framtiden.
du vill leva för stunden.




kl 15:35 bye bye tjing along


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0