everything is shit! 28/3-09

fan jag har noll koll på slutspelt men jag hoppas leksand slår västerås igen!



i natt och i dag har jag varit orolig för att marcus inte svarat och sen svarar han och skrev att han sovit, bra tänkte jag då vet jag och vad bra att han fått sova ut men nej han blir sur och skäller på mig. fan nu har jag lyckats gjort han sur igen. jag är fan misslyckad.

det snöar ute och är kallt jävla piss väder. på måndag börjar skolan igen så allt är bara skit just nu..... plus att jag börjar bli trött på att inte ha någon att vara med. men jag har försökt bli kompis med dom men dem hatar tydligen mig. ja ja skit detsamma jag får väl klara mig själv.


I dag ska jag gå en lång promenad trots det tråkiga vädret.


jag önskar att en viss person brydde sig om mig! fan han läser ändå inte min blogg så varför skriver jag saker som jag vil att han ska veta? jo för jag är knäpp.

love hurts


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0