8/3-09 ensam igen!

jaha då ska man sova ensam i natt kommer bli tråkigt och ensamt. men men man får väl vänja sig. idag måste jag plugga fast jag inte vill men jag måste. har tre saker som ska vara klara typ på torsdag.... ja ja bara att plugga önskar bara jag var klar så jag slapp alla arbeten. nu har jag börjat funderar på vad jag ska göra efter studenten och jag har ingen aning vet fan inte ens vad jag ska gör efter sommarn men men vå frå väl se vad som händer. jag ska väl först och främst söka sommarjobb och sen får vi se helt enkelt. jag hoppas de blir en bar sommar bara för de är ju mitt sista sommarlov..





sometimes life is very hard and its nothing you can do about it!




hej och hå hej då


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0