6/3-09 Ibland vill man bara gråta!!!!

jag har aldrig förstått hur de känns att vara lärare men nu har man lärt sig jätte mycket, en lärare vill bli behnadlad med respekt och så...... jag har jämt fått lära mig den tuffa vägen med allt. livet är ingen dans på rosor och ibland vill man bara gråta och slippa allt. man vill att livet ska vara lätt men de är de inte. inget är lätt med livet men mna får vara tuff och tänka positivt.

när jag går i trean då ska vi ha en årsbok det är fan coolt. och snart åker min klass till sälen men inte jag, jag får väl vara hemma och plugga skiten av mig...... har jätte mycket att göra egentligen men just nu orkar jag inte. men jag får väl snart sätta fart och plugga.


hej hopp gummi korv puss puss världen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0