17/3-09 tisdag vissa saker är meningslöst.

min dag: kl 8:02
saker som är meningslöst i mitt liv just nu:
1. att skriva blogg
2. att ha bilddagbok
3. att överhuvudtaget finnas

men nu ska man klä på sig och dra till praktiken:D för ska ha samtal med min handledare.







fem saker som säger varför de suger att vara mig:
1. jag ser hemsk ut
2. jag är en elak människa som bara klagar
3. ingen vill veta av mig
4. jag ställer bara till problem
5. jag finns




Dagens citat: bara för att jag mår bra betyder inte att jag förlåter dig!



min dag kl 20:40
ja nu sittter man och har tråkig kollar lite på tv men jag väntar på att andra avenyn ska börja....
har pluggat idag duktiga jag, men ska plugga mer i morgon för nu ska jag bli klar med mina uppgifter. 
fan vad skönt det kommer kännas när jag är klar med allt. nästa vecka ska jag skriva klart mina praktik uppgifter
och alla andra arbeten. fan vad drygt de kommer bli men skönt när jag är klar med allt.



 när jag inte ser dig så hör jag dig men
alltid marcus så älskar jag dig.det är så tomt utan dig.
<3 i love u <3



bye bye ris och ros till alla


Kommentarer
Patricia

Tänk på alla bra saker med dig ist för alla "dåliga".

De finns ju alltid folk som behöver & älskar en.

2009-03-27 @ 17:17:48
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0