16/3-09 måndag, vilken bra dag.


Min dag  kl 15:00
Idag har man haft praktik jag saknar skolan. det är så tråkigt just nu så saknar den.
 men nästa vecka är man ju ledig och sen ska man tillbaka till skolan.
annars har man inte gjort så mycket.


min dag kl .......




solen lyser ge mig vår
ge mig sommar och bad
lår vindarna blåsa i upp till vår lår snön smälta
och ge fåglarna mat.
ge mig vår.




på fredag kommer älskling, undra vad vi ska göra då!!!!!







till dig marcus söderberg för att du finns för mig!



vill bara att du ska veta att jag älskar dig mest av allt.
Älskar dig markus, du är mitt allt. Du är den enda för mig.
Har aldrig känt såhär för någon som jag känner för dig.
 Vill aldrig släppa taget om dig.
Det är du och jag föralltid och ingen eller inget ska
få komma emellan oss<3







bye bye sa mamma och sov


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0