12/3-09 nervös idag!!!

ja snart ska man käka frukost och sen dra till praktiken, jag har värsta ont i magen just nu för ska hålla  i en egen lektion och de kommer inte gå bra känns det som. jag hade tänkt gå morgon promenad idag:-) men eftersom jag mån,ons och fredag delar ut tidningen kl tre på natten så är jag trött sen på morgonen de andra dagarna, men ska försöka att börja gå på morgonen. alltså fan vad nervös jag är........


ja i morgon drar man till skinnskatteberg, undrar vad man ska göra då?
sen på söndag kommer jag hem och då ska jag plugga klart lite saker.



just ja igår snackade jag nästan med emma:-)
förhoppningsvis blir vi vänner snart.



kan de aldrig hända något skoj i fagersta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0