trött!!!!!

4/1-09 kl 16.10

haha är på flum humör idag:-) kanske för att jag är trött

alltså borde nog börja käka sömnpiller för har så svårt att sova:-(
är super trött idag. så halv sitter i min säng och skriver... lyssnar på takida dem har sorgliga låtar tycker jag.



                                                                                           

 älsklingen skicka en dikt till mig:

i min drömvärld vandrar vi längds stranden och håller handen

kollar upp på solnedgången och rullar runt i sanden

ser ut över havet och går längst strandkanten

hoppar i vattnet och seglar emot  horisonten

vi seglar i väg mot vårat drömland längst himmelens rand

vi svävar över målnen och sätter himmlen i brand

med våra händer hårt hållna i varandra

sätter mig nära och viskar jag älskar  dig zandra





imorgon kommer älsklingen hit!!!!!!!

älskar dig älskling så det gör ont!
vill vara i din famn för där är jag trygg där mår jag bra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0