skola i morgon

7/1-09 kl 18:40

har inte skrivit blogg på ett tag för har haft älsklingen här och han vill att jag ska vara social med han:-)
I morgon börjar skolan det blir ju kul eller inte med tanken på att vi har tema dag så blir det bara jobbigare att komma tillbaka till skolan men att vi snart har praktik igen gör det roligare!


Natten mellan måndag-tisdag var det sverige- kanada i final jag ioch marcus skulle
kolla på den men jag var så trött så sov, men marsuc var nöjd för han fick vara med mig och kolla match.
på fredag kommer marcus igen det blir kul, jag funderar på att dra med han till högbyn då men vet inte
om det kommer funka, för han tycker inte om att gå så långt. men jag ska dra med han ut i alla fall.




att ligga i din famn och känna hur du smeker min rygg får mig att glömma alla tårar som runnit ner för min
  kind det får mig att känna mig trygg och älskad. att höra dig viska hur du älskar mig får hela min kropp att le.
att vara din får mig att bara vara!



du är mitt alla älskling!
du är den som får mig att andas
den som får mig le. den som gör att jag känner mig trygg, den som alltid ställer upp. utan dig vore jag inget alls. du får mig att leva. kan inte förklara hur jag känner för dig men du ska veta att du betyder allt för mig och jag älskar dig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0