ännu en jobbig dag

2/1-09 kl 18:45

i dag skulle jag åkt till marcus:-) men :-( eftersom han och hans familj är sjuka så fick jag bli hemma denna helg med.
hade jag varit hos marcus nu så hade vi legat och kollat film och myst. fan vad jag saknar han....... har bara lust att lägga mig i min säng och gråta just nu:-(





 
mina ögon fylls med tårar och allt blir svart allt jag vill bara försvinna och aldrig mer vakna upp.
kan du förstå att inget är ditt fel? man att jag behöver dig?



allt känns så tungt och svårt fänns som jag förlorar dig hela tiden. vad jag än säger och gör så känns det som allt blir värre som att jag redan har förlorat dig men att jag tvingar dig att stanna kvar hos mig tills jag inte längre orkar kämpa. förlåt för allt jag gjort mot dig förlåt för allt.... jag önskar bara att min kärlek till dig skulle räcka för vill inte förlora dig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0