god morgon 24/4-09

When money is the problem youst close your eyes and think
about your life and that you allready have all you can wish for.


 

till min marcus:
jag älskar dig min ängel

för evigt ska du alltid vara i mitt hjärt vad som än händer.
men eftersom jag älskar dig så mycket så ska jag hålla dig kvar  

i snart två år har jag haft dig som min.
bara min älskling.
detta har inte alltid varit lätt, men inte för  en sekund har jag
tvekat att jag älskar dig.

du är min
 underbaraste
sötaste
bästaste
gulligaste
snällaste
pojkvän som finns och du är min!

utan dig vill jag bara gråta, 
utan dig ja de är då
jag längtar efter dig. saknar ditt skratt, din vackra kropp.
 utan dig är jag inget alls.

du är min dröm om natten ja du är mitt allt.
love u älskling.
// puss din zandra för evigt





Detta är jag! en aning trött........
 
godmorgon sverige nu är man vaken eller ja jag gick upp vid tre så vart vaken
en stund men har delat ut tidningar. det givk bra förutom att jag
 fick hicka så hade de i säkert en timme.....
nu ska jag duscha och sen sova en stund ska bli skönt faktiskt...
och medans jag sover har min klass engelska prov stackars dom....

Det känns som att jag måste börja sätta fart ordentligt med skolarbeterna igen
 så jag blir klar med alla nya arbeten vi fått. dryga skola...
jag vill ha sommarlov, fast det verkar inte som att jag får sommarjobb.

men vi hörs sen frö nu ska jag sova.. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0