fy tusan vilken dag!

idag bestämde sig min klass att vi ska fixa ihop pengar och åka på kryssning nästa år innan vi tar studenten... hoppas vi gör de nu!

så snälla kom på förslag hur min klass kan tjäna ihop pengar!!!!!

nu i skolan så ska vi skriva en debatt artikel jag lägger ut den på min blogg sen när den är klar. jag ska skriva om att vi borde skärpa skolorna med ordning och kunskap.

på måndag ska vå få en föreläsning av sharfshjältar tror jag de hette. det är några killar som startat det prokejkt för att förbättra för killar och tjejer från andra länder så att man kommer bort från det med hedersmord och hedersvåld. jag tycker det ska bli spännade faktiskt.

i dag ska jag plugga lite och sen kanske städa... men de blir till att lägga sig tidigt idag så jag orkar upp med tidningarna i morgon, men jag är ju i alla fall ledig från skolan så det känns skönt.





Dikter till min älskling!

Du säger att du älskar regnet,
men när det kommer fäller du upp ditt paraply.
Du säger att du älskar vintern, men när vintern kommer, stänger du din dörr.
Du säger att du älskar vinden, men när vinden kommer, fryser du.
Därför blir jag så rädd när du säger att du älskar mig.


Om du kysst mig för sista gången.
Ta mitt hjärta med dig när du går.
Håll det mot ditt hjärta ska du få höra att det fortfarande slår.



Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du marcus söderberg



vi får se jag skriver nog ett litet inlägg innnan jag går och lägger mig... jag har blivit duktig på att uppdatrera min blogg ju!


Kommentarer
elaine

du har en nice blogg :)

2009-04-23 @ 20:24:08
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/
elaine

tack det känns bra att höra !

haha ah det gör vi (;

2009-04-23 @ 20:31:45
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0