Livet enligt Fia! Tråkmatte!

Voff voff! Livet är bra trist,, jag får bara busa försiktigt och knappt gå ut... jag och matte brukar gå långa långa promenader, leka och massa annat. Nu helt plötsligt får jag inte göra någonting ju. När vi väl kommer ut så får jag bara gå lugnt... antingen har matte blivit knäpp eller så är hon lat.hur som helst så är detta inte okej. Dock hörde jag att vi ska utöka promenaderna och jag får leka lite mer osv..Fattar noll. Matte säger att jag är sjuk. sjuk? vadå sjuk jag är super pigg och mår jätte bra ju. Det kan ha att göra med den där dumma dumma ormen som bet mig:( 
så stackars matte var ledsen och jag mådde dåligt och hade ont, fick åka till sjukhuset och få spruta och massa annat:( Tur jag hade matte där. men hallå det var då det..Inte heller är matte sjuk, jag känner att hon är pigg och har massa energi.. tror hon jag är dum eller? att jag inte känner av hennes energi? men för mattes skull så är dte bäst att lyssna... sen tror jag kanske att hon vet vad hon pratar om.. att det kan vara bra att ta de lugnt, så jag inte blir sjuk..dumma orm... fast jag misstänker ändå att matte blivit lat;) 
 
bild 1 är från djursjukhuset och bild 2 är från förra veckan när vi var ute,.... 
 
 
 
// Fia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0