Höst, förkylning och massa annat...

Egentligen är jag sjuk.. Men dagen har inneburit full fart.. för går jag och lägger mig så kommer jag bara bli sämre. nej bättre att hålla igång:) Plus att frisk luft är underbart(jobbigt att gå när man är sjuk dock men oj vad skönt med frisk luft).... Idag startade jag dagen ca 6:30 med en promis på ca 2.5 km sen efter det handling på coop, sen frukost, sen lidl handling och sen efter det runt 10:00 en promis på 2.5 km... Efter det vart dte lunch Pizza rulle som inte alls var någon rulle och en macka. Sen har jag städat och fixat på mitt rum och någonsstans där började kroppen bli helt trött. men vid 2 tiden tog jag med mig fia ut på en promis på ca 2/3 km och det piggade upp mig. Nu har jag rensat vid mitt skrivbord och gjort planering:) Nu ska jag gosa ner mig i sängen och läsa en bok:) till ungefär runt 5:30 då jag ska ta ut fia för en liten runda innan maten:)
En anledning till att jag älskar hösten är att det är så frisk luft ute:) Plus att man får börja med mysiga och sköna kläder:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0