Tror jag börjar bli lite nervös nu.. bara 4 dagar kvar...

min dag so far... Promis, lunch, städning på förmiddagen.. snart en promis, lite träning och sen ska jag klippa och färga håret:) Efter det blir det middag följt av promis, träning och lek med fia:) sen ska jag ha en skön söndags kväll med fia:) Det var ju länge sen jag flygde och så nu till ett land jag inte varit i, så så klart man är lite nervös...men mest så längtar jag. Kommer dock sakna min lilla skrutt:) tror nog både hon och jag kommer tycka det är lite tomt utan varann, men hon har det bra och får nog skoj hemma och jag där nere så det blir bra och sen kommer det nog vara en glad matte och en glad vovve sen när vi kommer hem:) Längtar liksom både till rumänien men även när vi ska hem ha ha:) På onsdag ska jag passa på att njuta av att vara med fia:) alltså jag vet 6 dagar är inte mycket egentligen, jag vet att hon kommer ha det bra, jag vet att jag kommer ha det bra, vi är med varann jämt och jag kommer ju hem osv.. men att efter över 2 år ha varit med henne varje dag och ha allt ansvar för henne så klart man tycker det kommer bli lite jobbigt. Hon är ju mitt allt:) Klart man liksom tänker att tänk om hon glömmer mig, tänk om hon är olycklig...Men jag tror att allt kommer gå bra och jag hoppas det. Det låter hur töntigt som helst men ja.... Nej nu ska jag börja sätta igång med promis och så. tiden bara rinner i väg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0