:)

om 2 dagar är jag i rumänien:) I morgon blir det en lång och lite kaos dag typ.) Ska upp vid 4, ta en promis, hem och sen ner till hunddagiset vid 6, sen blir det jobba. Efter lunch går jag och fia hem en stund för att packa, städa och mysa:) sen ner och jobba fram till stängning sen blir det promis, hem och käka mat, dusch, ut med fia för kissa, varva ner och sen försöka sova några timmar innan dte är dags att gå upp runt kvart i 2 för att sedan lämna Fia:( och sen åka till arlanda:) Känns lite overkligt liksom att åka, jag är exalterad, nyfiken, glad att åka och, lite ledsen att lämna fia och så klart lite orolig. Nervös? nope faktiskt inte.. jag brukar bli nervös när jag ska åka iväg själv första gången för då har jag liksom ingen aning med det där med att åka och skit men eftersom pappa är med så behöver jag ju inte oroa mig för att göra fel:) dock ska jag kolal väldigt mycket hur vi gör osv så jag kan åka själv någon gång:) alltid lättare att åka med någon första gången speciellt om man ska till ett nytt land. Det ska bli så kul att träffa de pappa lärt känna, träffa hundarna, se hur det ser ut i rumänien och verkligen få se hur hundarna har det. Det är faktiskt skönt att inte vara nervös, alltså klart man är något slags nervös eller jag uppspelt och så men inte det där nervös för oj oj undra hur det här kommer gå nervösa det är jag inte och det är skönt. Utan jag är bara så uppspelt och sen får det gå som det går:) ska mest bara bli kul att få göra något:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0