Tidig morgon....

God morgon världen! Jag o Fia som öppna idag så vart en tidig morgon. Men han med en liten promis. förut så gick vi varje dag ca tre km för det var så långt det var mellan där vi bodde och hit till dagiset. Sen när vi flytta hit o jag inte behövde gå o de började blivi mörkare o kallare ute så tappa vi att gå på morgonen. Men jag känner att jag blir tröttare och segare o fia med. För bara den lilla promisen vi tog idag fick mig på g:-) så nu skiter jag att jag får gå upp tidigare för hellre det, komma ut och bli piggare än känna mig trött o seg. Ska ta en dag då jag har sovmorgon:-) Sen har ja ju helgerna:-) Nu har försåta hundarna kommit o jag har hunnit plocka ur disken, städat och fixat. nu mys med vovvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0