Leksands if

År efter år har dom kämpat men nu är vi där i elitserien..... jag är ingen jätte sport fan men lif har alltid funnits där o senaste åren så har jag följt dom en hel del o denna kvalserie har jag följt hundra procent. idag när de vart klart att vi är i elitserien så visste inte glädjen något slut för verken fans eller spelare. Det kändes så härligt att allt slit dom kämpat alla fans som trott på dom äntligen fick en ordentlig belöning. Lif ni är bäst. Min pappa som hela sitt liv hållt på lif var överlycklig o klart tänkte säkert på sin far(min farfar som är i himmlen) som även han heja på lif. Idag är en glädje dag för alla inom lif:-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0