Ke$ha

Har ju kollat på my crasy beautiful life som handlar om Kesha och hennes framgång och har ju hört hennes musik innan men efter att ha sett serien och då hört hennes musik så gillar jag verkligen den för man vet liksom mer om varje låt osv:) Så en nya favvo artist för mig är kesha:) perfekt musik att lyssna på När man är på super humör eller vill bli på pepp humör:) Hon är en stark tjej som fått kämpa och det gillas att hon inte bara fått allt serverat utan fått kämpa för att hamna där hon är idag:)
favvo låt av henne just nu är die young älskar den:) 
 
Annars så igår så var det så jäkla fint väder så tog en promis med fia på morgonen, hem och passa lite hundar, ut på lång promis, lunch, siesta:) promis, god mat, umgick med familj:) sen i går kväll fick jag mensvärk och i natt så först sov jag dåligt pga alla härjiga studenter och sen hade jag sån jäkla mensvärk. I morse tänkte jag ta en tidig morgon promis med det regna och hade så ont. men vart en lång promis på förmiddagen, lek ute på eftermiddagen, lång promis efter maten och nu har jag städat, rensat min garderob och duschat:) nu ska jag se på lilja for ever:) 
 
Lite bilder från helgen:) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0