Tisdag

Slutat för dagen.. vilket innebär att jag ska snart städa lite, mysa med Fia, ta henne på promis, fixa med projektet(skulle ju kunna starta igång det, men vill helst ha de mesta klart)  och lite så:) Inte lika varmt idag, men dock varmt.. blåser rejält ute just nu. Värst med värmen är väl att runt 2 tiden så är det ju som varmast och det är då solen ligger på mot mitt rum och sen ligger solen på där hela dagen och värmer... drygt för dels så har jag eftermiddags sol, vår lägenhet ligger högst upp mot taket vilket värmer och mitt rum ligger liksom inklämt i mitten av 2 andra rum vilket gör att det blir rejält varmt och kvavt inne...Men solen lyser så är nöjd:) nu musik och städning!!!! 
 
Här kommer en bild på fia:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0