:)

Jaha så var första arbetsveckan sen semestern över...Trodde det skulle bli jobbigare än det var.. men det var helt okej att komam igång med jobbet:) 
 
eftersom jag hade de fullt upp på semestern och nu ville jag liksom bara jobba, vara med Fia och typ inget mer så därför har jag inte hunni göra  n¨got på projektet. Men jag har skrivit klart nästan allt till hemsidan, så det som ska göras är mer design/loga och det ska pappa göra. sen ska vi diskuttera fram priser osv...
 
Igår hade vi(fia och jag) älva har till halv 9 och dom var vakna hela tiden och lekte, käka ben osv... först tog vi en långpromis. Idag fick jönsson hänga med oss hem. Först slutade jag och fia så då lämnade jag hem henne och gick och handla, sen myste vi:) sen hämtade vi jönsson, tog en långpromis, sen lekte dom och nu sover dom. Fia i sin korg och jönsson på min säng. 
 
Nu ska jag städa lite:) 
 
 
 
Lite instagram bilder:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0