Jan. 30, 2013

Usch och fy kändes som världens längsta dag typ.. nej men inte så kul att försöka vara på gång när man känner sig överkörd och har ont överallt. men en alvedon fixade så att jag orkade ta mig igenom en 3.4 km runda i alla fall, dock så känner jag att jag behöver få upp energi och att det ska bli lättare att gå ute så att jag kan få upp farten ännu mer nu:) Just idag så har jag förståelse att det tog lite längre tid pga att jag inte är helt pigg och plus att det är halt och blöt ute och viktigaste är ju att man är ute och rör på sig och att man inte snigel går utan försöker gå i rask takt, men så fort jag känner mig piggare så kommer det bli fortare och när dte blir vår så kommer man ju ha gympaskor(som är lättare att gå i än klumpiga vinterskor).Jäkla skit väder här, regnade ju i morse och Nu blåser det tydligen som tusan också. Nej ska ta mig en dusch och sen krypa ner i sängen och se en film innan det är dags att sova. jag och fia som öppnar i morgon, hoppas på att jag får sova ordentligt i natt och att örat ger med sig. jäkla förkyldningar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0