Något positivt med varje dag:)

God dagens... inte så mycket bättre med mig, men kämpar på för fullt ändå för vet att det funkar inte för mig att
bara vila, nej lite alvedon och så kämpar jag på:) Jag har kommit på att jag gillar torsdagar:) nej jag gillar typ varje dag eller jag försöker hitta något bra med varje dag:) 
kan ju lika gärna dra det på en gång.
Måndagar- man startar upp en ny vecka
Tisdagar- veckan har liksom kommit igång och jag slutar tidigt:) plus att det är bra på teven:)
Onsdagar- mitt i veckan, oftast en lugn dag
Torsdagar. serierna jag kollar på finns att se,  slutar tidigt, 
Fredag- sista dan på arbetsveckan
lördag- en sån där dag där man inte behövt gå upp tidigt och man kan gå och lägga sig sent:) en mysdag:)
söndagar- lugn och sen en dag man fixar inför kommande vecka:) 
Sen tycker jag att det är viktigt att man liksom ser kvällarna speciella och att man försöker vara produktiv under dagen och sen bara har en lugn kväll:) det gäller att försöka göra varje dag bra. Jag försöker ju lära mig att vara positiv med saker, alltså jag är väldigt glad av mig osv, men ibland har jag en förmåga att vara negativ.
Har tagit en promenad och städat så nu ska jag mysa med fia en stund! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0