Its like a magic day!

Solen lyste och det var sådär lagom mycket snö ute, älskar när det är snö på träden för det ser så vackert ut:) Hade en sån jäkla mensvärk i natt och i morse, hade svårt att sova pga det:( men nu är det mycket bättre. Hunnit med att handla, promis, lunch och städning. Blir en långpromis antingen nu på eftermiddagen eller efter middagen. Hur som helst så blir det i alla fall en promis nu här om kanske 1 timme och sen träning, tror jag kör en halvlång promis nu och träning och sen en längre efter middagen plus träning. Hittade några filmer som jag ska se i kväll. i går kollade jag på 4 avsnitt av jersey shore, seriöst helt galen och sjuk serie men så jäkla rolig:) Har ju sett en hel del av det förut men nu har dom visat alla säsonger efter varann så har tittat då, inte sett alla avsnitt för har gått sent på kväll, men känns lite som att har man sett en säsong så har man set alla:) ha ha. Nu ska jag snart se sista avsnitten av säsong 5, säsong 6 har jag redan sett. Jag har en hel del serie som jag tittar på, men har slutat att följa massa serier utan nu gör det liksom inget om jag missar avsnitt plus att jag kollar gärna på datorn för då kan jag se när jag vill, hatar att vara bunden till en viss tid. Nu ska jag lägga över lite musik på telen så jag har när jag ska gå ut:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0