inte bra på att vara sjuk!

god kväll. ska snart sova är ju en ny dag i morgon och min förkylning har gjort sig påmind, har ju tagit värktablett och mått helt okej för jag är ju inte jätte dålig. Men nu känner jag mig matt, det värker i hela kroppen och örat gör ont. Är det bättre till på måndag så blir det doktorn för just nu så är jag ju inte jätte dålig och känns dumt att gå till doktorn för något som kanske med lite tur kurerar sig själv. Nej jag kör på som vanligt när jag är sjuk med att vara aktiv och ta det lugnt. Man ska ju göra det som känns bäst för en själv. Men nu vill jag bara sova:-) har förresten hittat en runda som jag ska försöka pressa ner tiden på:-) men nu sova:-) vilket fia redan gör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0