man behöver inte ha koll på allt!

Awesome:) gick en runda på ca 1.62 km på 17 min:) Gick jätte snabbt:) ska försöka klara den på under 15 min:) Nu väntar lite slöande och mys(med fia) i soffan med tv innan det är dags att sova! I morgon ska jag mäta hur långt brorsan har till skolan och tillbaka innan det är dags för att jobba! Kommer inte köra runkeeper när vi går med hundarna för det blir så krångligt, men den ena rundan är på ca 3 km och den andra som på 1, 64 och då går jag i morgon den på 1,64- 2 gånger och på tisdag så ska jag gå den på 3 och sen en på 1,64... så man går ungefär lika mycket blir lite mer när man går till uteplatsen! Men man behöver ju inte ha koll på allt man går och viktigast är ju när jag och fia går. För med hundarna så tar det ju längre tid för dom ska ju stanna och göra sitt osv.... jag vill ju mest ha koll på hur långt jag går osv och nu vet ju jag ju hur långt vi går med hundarna med:) men nu bara lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0