söndag!!!!

Både gillar och ogillar söndagar! Man är så seg och sen blir det ju inte bättre av att solen inte ville titta fram! Och vad hände med att skriva ner mina tankar??? hmm ja ja har gått massa i alla fall, städat, lekt och myst med fia och umgåtts med familjen:) tankarna finns ju kvar:) Har lite tankar kring sjukvården och annat.... På onsdag är det dags för begravningen, vet inte riktigt hur jag ska känna,,,, jag tycker det är skönt för farmor att hon äntligen fick vila och slippa att bli sämre och må dåligt, men sen samtididigt tycker det där upp att jag aldrig mer får träffa henne och sen samtidigt så har det inte gått in än att hon faktiskt är borta... På tisdag kommer mina systrar hit, och den ena träffade jag för några månader sen, den andra för typ 5 år sen... och jag tror inte att vi umgåtts allihop sen jag var typ liten pga olika saker.... men nu kommer dom på tisdag... men nu ska jag göra i ordning med kläder och annat inför jobb i morgon! >Mitt öra är bättre, har inte alls haft ont och bäst är att jag fått sova:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0