söndag morgon:-)

söndags morgon är alltid skönt för man har en dag till ledigt:-) just nu ligger jag i sängen och myser med fia och på golvet ligg anton och just nu fatta jag vad brorsan menade med att det inte låter som ett hund namn:-) i dag blir det väl promenader och så ska det städas på hunddagiset idag. annars blir det väl som en vanlig söndag. Ska nog göra en sallad till lunch i dag. Hoppas på fint väder i dag, har så mycket vår känsla just nu även fast det bara är början av februari och det kan bli mer snö osv så känner jag ändå att våren är på väg och det får mig att må bra:-) visst är det konstigt när något händer i bland så vaknar man dagen efter och inser att det var ingen dröm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0