Projektet:)

Håller på för fullt nu med att få klart info och allt så folk vet vad det handlar om.. mitt projekt alltså:) som är det här:
Hundvärlden kan vara som en djungel och allt man vill är att få ett bra liv med sin vän. men ibland kan det vara svårt och ibland stöttar man på problem.

Behöver du Hundhjälp! Behöver du råd, tips, hjälp med dina älskade vän så hör av dig. Inga problem är för små för vi vill hjälpa dig o din hund:-) Det kan vara allt från att du vill veta mer om att skaffa valp till att du behöver hjälp med din hund som tex kanske skäller på andra hundar. Att arbeta med hundar o att hjälpa hundar är något jag brinner för. Vill att alla ska få en fantastisk upplevelelse med sin hund.

Hör av dig till [email protected] eller
kika in på bloggen http://straetshundcoachning.blogg.se/
finns även på facebook https://www.facebook.com/StraetsHundcoaching Mvh Zandra Finns här för att hjälpa till i hundvärlden:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0