Snart sova....

22:20 Är klockan och jag är trött. Varit en lång vecka. Alltså mitt jobb är ganska lugnt... Men man måste vara på g hela tiden, ge alla hundar uppmärksamhet, få ut alla hundar på promis, ge alla mat, tidiga mornar, sena dagar... sen när ja slutar så ska Fia ut osv osv... vilket än en gång påminner mig att jag måste komma igång med mitt projekt... Vill ju hjälpa folk o deras hundar... Men som sagt just nu har de varit såååå mycket som kommit i vägen... Är ju svårast innan man kommit i gång. Fast skulle kunna starta upp allt o sen fixa resten under tiden... ska höra med pappa. Men nu ska jag ta ut Fia på kissrunda o sen sova.... natti natti:-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0