Paranormal Activity

 
 
Tänkte se på Paranormal Activity då jag fått höra att den ska vara så bra, men har lite svårt att se skräckfilm, speciellt själv. Men trots att det bara är jag och fia hemma så tänkte jag att ja men okej vi tittar då. Halvvägs in i filmen börjar jag bli ganska så paranoid av mig och rädd precis som vanligt och så vaknar fia till som ligger och sover och glor till på teven och börjar små morra typ eller något liknande och liksom nästan skäller så jag säger till henne men så börjar hon titta mot köket och fortsätter morra och sen hoppar hon ner från soffan och springer in i köket och skäller till och sen går hon in mot hallen där vi har sovrummen och morrar, efter ca en halv minut kommer hon tillbaka med svansen mellan benen och kryper upp i mitt knä. Så då fick jag ju lov att gå och se om hon kanske råkat välta något, men nix inget alls och hela tiden går fia bakom och små gruffar. Vi detta laget är jag nu typ livrädd, så jag stänger av filmen, diskar upp efter mig och går in mot rummet, när vi går förbi mina föräldrars sovrum så morrar fia till och får en jäkla fart in på rummet vilket jag med då får. så nu sitter jag här med teven på avstängd ljud för att se om jag hör något underligt och så klart är jag livrädd. Medans Fia ligger i sängen och har somnat. Så antingen så såg eller kände hon av något eller så kände hon av min energi att jag vart rädd och då vart hon lite rädd och orolig och tyckte att hon skulle skydda men hur det än är så 1- jag är livrädd tack vare dumma filmen och pga fias konstigheter och 2- hur det än var varför fia reagerade som hon gjorde så får det mig i alla fall att undra varför hon kom tillbaka med en sån jäkla fart och svansen mellan benen. Så nu ger jag i alla fall upp det med skräckfilm, får väl kanske se det med resten av familjen för inte en chans att jag kollar ensam igen.För det var ju liksom ingen normal skräckfilm med mördare osv där man kan intala sig att det är på låtsas nej utan här spelas det in med en vanlig kamera så att det känns som att det är på riktigt och det enda som liksom händer är ju för fasiken massa ljud, lampor som liksom släcks och andra konstiga saker typ som det gjort här, och sen läste jag lite om dom andra filmerna och jag har ju hört att hundar ska kunna reagera om det är energier som dom känner av. så okej den får helt klart mer än godkänt men ska fan aldrig mer se den i varje fall inte ensam. funderar just nu på om jag ska gå till hunddagiset och joina resten av familjen he he(skämt så klart) eller om jag ska snabbt ta ut fia sen, krypa ner under täcket och låta bli att försöka lyssna på konstiga ljud,hur som haver så tänker jag då i alla fall inte gå längre än mitt rum, hallen, ut och sen rummet igen, går inte in i köket förrens i morgon när det är ljust. ha en bra kväll:)
 
Men det är tur jag har Fia i alla fall som finns där och som är så mysig nu när jag är sjuk. Hon är ju min bästa vän, den som alltid finns där, som är med och jobbar varje dag och passar hundar, lämnar ut hundar:), tar hand om valparna och leker med hundarna, helt perfekt att ha henne med sig när man jobbar då det funkar så bra med att hon dels är med och jobbar och hon älskar alla hundarna. det är liksom hon och jag:) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0