Utkast: Oct. 14, 2012

Vad göra när man inte har tillgång till tv för tillfället jo man hittar massa serier man velat se men kanske inte gått på den kanal man har, missat och insett att man vill se den när det gått typ 3 säsonger eller att den gått så sent eller att man helt enkelt bara inte orkat titta på ännu en till av alla dessa serier, men då jag nu inte har tv så tänkte jag att jag skulle leta upp serier på internet och se på finns ju massa bra sidor där man kan se på filmer och serier direkt online, så det tänkte jag göra. Ska bland annat se dexter:) Men nästa vecka så kommer jag i alla fall kunna se några kanaler och sen förhoppningsvis snart så kommer mitt telia grej att funka:) så även om jag har tv nästa vecka så komme rjag ju i alla fall ha massa serier att se så jag klarar mig:) thank gud for internet:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0