Nov. 17, 2012

Inge snö, minus eller sol:( vill ju ha vinter väder nu med kyla och snö så jag kan få användning av fias nya kläder:) Men nej då jäkla vädret ska ju envisas med att vara varmt.... Men i alla fall så har det varit en bra lördag.. vaknade tidigt och myste med fia/såg tv... åkte och handlade och tog en långpromis hem för att få i mig lunch. Städade och tog sen en rejäl långpromis... vart middag nyss och snart ska jag ta fia på en kissrunda och sen ska jag träna.. efteråt ska jag upp och ge fia mat och sen blir det en lugn och trevlig filmkväll med min lilla skrutt:) Just nu sitter jag och läser lite om sd"s skit dom har gjort... men nu ut på kissrunda!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0