Lugn helg:)

Haft en lugn och trevlig lördag med handling, promenad och städning på förmiddagen en film och en promenad på eftermiddagen och super god mat och en härlig familje stund följt av lite mys och en film med fia:) Nu ska jag nog se om jag kan hitta en till film att se innan jag och fia tar sista rundan:) I morgon blir det långpromenad och en lugn och trevlig söndag blir ju även lite tårta eftersom det är farsdag och jag fyller ju 23 år i morgon(ucsh börjar bli gammal nu;) så födelsedagen ska tillbringas med familjen och bara ha en lugn och härlig söndag med långpromenader och film dels så kan det behövas att bara vara hemma och sen så är det ju det jag trivs med att få vara hemma, få ta långa promenader med min lilla skrutt och bara få göra det jag gillar. ska nog även passa på att måla lite och sen läsa lite, har inte hunnit med det på länge:)
Kan inte fatta att jag redan fyller 23 år, tiden bara rinner iväg ibland kan jag tycka....
vad ska framtiden erbjuda? kan man även fundera på.. ibladn flyger bara tiden iväg men emellanåt så 
känns det som att den står stilla...
 
Men nu en film:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0