Varför?

God kväll:) Sitter och lyssnar på musik, skriver lite, chattar med några och lite så:) Är lite lycklig för har röda veckan men icke fått någon kraftig värk av den:) Är lite öm i armarna idag pga all stenbärning i går:)
men nu anledning till varför jag kände för att blogga nu här på kvällen:
till dig som kommenterar min blogg och trakasserar, jag vet vem du är och jag vet att
du bara håller på för att du tror massa saker. Men om du nu hatar mig som du sa förut så
varför håller du på..
Lämna mig ifred! jag vill inte ha med dig att göra! Du får mig bara ledsen du får mig att känna saker jag inte vill känna. jag mår bra tills du ska lägga dig i och göra mig ledsen.
jag hatar känslan att känna så här..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0