Its a easy day!

God dagens! betydligt lugnare dag idag än igår:) Var ut en sväng innan lunch och sen gick jag, brorsan och fia ner på stan och köpte morsdag present.. nu sover fia... kör en lugnare dag idag för vart nog lite för mycket igår i värmen då fia vart lite kass i magen och så.. så idag blir de lugn dag, med lite mindre promenader och sen lite special mat till Fia bestående av kyckling, ris och ägg:) är ju rädd om min lilla skrutt:)
I natt får vi rummet för oss själva, eftersom frank åker hem, men i morgon är de ju måndag så då är de
ju jobb som gäller. men nu ska jag städa för de behövs verkligen....
You never leave!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0