What to do on a sunny day?

God dagens! Gick lång promis hem från jobbet, så gick via andra sidan och skit. Mötte brorsan på vägen hem så tog sällskap med han den lilla biten. Kom hem och nu har jag duschat, så skönt!! blir väl middag snart, se lite på tv och snacka med folk... är lite trött idag känner jag;) ha ha.
ne får skriva ett mer ingående inlägg senare... tankarna är all over the place;) mohaha älskar att prins daniel sa så, gör han mänsklig ju:) på tal om de i dag var de lill sessans dop:) såg en super söt bild på henne.
ja inte lätt att föddas till prinsessa, tur hon har så fina härliga föräldrar i alla fall:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0