Stavar

Intersport har utförsäljning på grejer så var in där och köpte ett par gångstavar, dock saknades gummifoten på dom så måste få tag i ett par såna innan jag kan använda dom. sen jäklar så ska här ut och gå med stavar:)
men ska nog testa dom i skogen idag:) hoppas dom är bra och passar mig! Nu jäklar ska här sättas igång med träning och äta mindre onyttigt:) Till hösten ska jag sparat ihop pengar till dels att ge fia sin spruta men att även köpa en crosstrainer, nytt halsband o regnjacka till Fia:) ibland kan man känna att de är mycket man vill ha:)
Först och främst ska här sparas till fiasspruta och halsband och sen ska jag spara till min crosstrainer och regnjackan till fia:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0